26 ianuarie 2010

Marketing nasol

Orange ne-a lovit de ceva timp cu abonamentele lor: "delfin", "panteră", "pinguin" şi "fluture". Dar de ce să dai nume de animale unor produse precum abonamentele de telefonie mobilă? Şi de ce tocmai aceste nume? Care-i faza? O fi pentru că anul 2010 a fost declarat anul biodiversităţii? Să o fi spus, să fi făcut tam-tam, că Orange se gândeşte la săracele animale! Ba mai mult, să fi creat nişte abonamente "panda", "urs polar", "gorila", "rinocer", "ton", "balena albastră", căci astea sunt cele mai periclitate animale la ora actuală. Da, ştiu, n-ar fi fost frumos, numai fluturii drăgălaşi vând.

P.S. 1: Oare cum sună o convorbire la Customer Care Orange?
Orange: - Bună ziua aţi sunat la bla bla.
Client: - Bună ziua, am o problemă cu tralala. (...)
Orange: - Ce abonament aveţi? (pentru confirmarea identităţii & stuff)
Client: - Ăăă... din-ăla... ăăă...
Orange: - Fluture? Delfin?
Client: - Un animal, ceva... Da' nu-i insectă, nici peşte.
Orange: - Dar delfinul nu este peşte, e mamifer!
Client: - Apăi fută-l Dumnezău, vouă de animale vă pasă când eu nu pot vorbi la Spania?

P.S. 2: în curând, e posibil să vedem animale doar sub forma jucăriilor (fie ele gonflabile, ca la orange), iar la zoo acestea vor fi înlocuite de roboţi, ca aici.

Un comentariu:

  1. Si eu m-am gandit la asta!
    Totusi cei de la Orange au foarte dezvoltata ramura asta a publicitatii. Mie imi plac foarte mult unele reclame. Uite:
    http://www.youtube.com/watch?v=CqSZ6sfJ3hk
    http://www.youtube.com/watch?v=KaKfsfsDpDw

    P.S.: Cauta pe Google You Tube. 1.060.000.000

    RăspundețiȘtergere